Saturday, July 26, 2008

Hola

Γεια σας αγαπημενοι μου αθκιασεροι!!!!

Μα εκαμα παρακληση να μου πειτε αν ξερετε κανενα στεγαστικο σχεδιο και εν επηρα απαντηση.
Ενιγουει εγω παλε αγαπω σας.
Εχαθηκα εννε? Εν επειδη τρεχω να προλαβω τις δουλειες μου γιατι ετοιμαζομαι να παω διακοπες.
ΝΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!! χαχαχαχαχαχαχα εν να παω διακοπες!!!!
Ωχ επιασε με ο συνδρομος του ΒΑΖΩ ΟΥΛΛΟ ΤΟ ΕΡΜΑΡΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΓΕΘΟΣ ΒΑΛΙΤΣΑ!!!!
Εκαμα μια λιστα, που εγραψα τα πραγματα που πρεπει να παρουμε θα τα χρησιμοποιησουμε και οι δυο μας, εγραψα τι θα παρω εγω και τι θα παρει ο καλος μου.
Μαλλον εν με DHL που θα στειλω τα υπολοιπα γιατι εν τα χωρει ουλλα η βαλιτσουα μας!!!
Εβαλα τα βασικα και τα χρησιμα. Δηλαδη ΜΗΧΑΝΟΥΑ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ (της πριζας), πλαστικα ποτηρια, νεσκαφε και καλαμακια.
Οπου παμε μαθαινουμε τους να καμνουν φραπε!!!!! Ξερω ξερω εν αστειο αλλα εν μπορουμε χωρις το φραπε μας. Μια φορα που ειχαμε παει στο εξωτερικο κατεβηκαμε με τα ποτηρουθκια μας και πιναμε το φραπε μας στην πισινα. Ειχε καποιους τουριστες που ρωτουσαν τι πιναμε και ζητουσαν το ιδιο. Τελικα ηρθε το γκαρσονι και μας ρωτησε τι πινουμε και τους εξηγησαμε οτι εν φραπε και μπηκαμε στο μπαρ και τους δειξαμε...ειπαμε τους και ποσα να το χρεωνουν!!!!!
Αλλα τρεμω στην ιδεα οτι εν να μπω στο αεροπλανο. Φοβαμαι, βασικα οπως λεμε στα κυπριακα σιεζουμαι τα αεροπλανα.
Εν η μοναδικη φορα που εν ανοιγω το στομα. Απο την ωρα που θα μπω και θα καθησω μεχρι την ωρα που θα πρεπει να κατεβω εν λαλω τιποτα.
Βεβαια εν υπερ του καλου μου, γιατι λεει εν η μονη φορα που ηρεμει και εν βουιζουν τα αυτια του που τη γλωσσοδιαρροια μου.
Εν επροσεξατε οτι παντα μες τον Ιουλιο και Αυγουστο τα καναλια μας, δειχνουν εργα τυπου Μοιραια πτηση 737 και διαφορα??? Που παντα ξεκιναει το εργο και δειχνει τον κοσμο ποσο χαρουμενο ειναι που παει ταξιδι, παντα εχει ενα ζευγαρι που πανε για μηνα τους μελιτος τους, μια οικογενεια με τα μωρα τους, οι αεροσυνοδοι παντα χαμογελαστοι και εξυπηρετικοι και μιση ωρα μετα την προσγειωση κατι κακο συμβαινει.
Λετε να εν μιλημενοι τα καναλια με τον ΚΟΤ για μας φοβιζουν και να μεν ταξιδευουμε? Να μενουμε στον τοπο μας και να αναγκαστουμε να μεινουμε μια εβδομαδα σε καποια παραθαλασσια πολη???
Ενηγουει εν να σας αφησω γιατι εχω και γαμο!!! Ναι μες τουτη τη αφορητη ζεστη εχω γαμο.
Καλα να περασετε και μολις επιστεψω θα σας πω για τις εμπειρειες μου και φετος μαθαμε σε μια ξενη χωρα τη τεχνη να καμνεις φραπε.

χχχχχχχχχχχχχχ

No comments: