Saturday, August 23, 2008

I'm back!!!!

Αγαπημενοι μου αθκιασεροι,

Σας χαιρετω!!!!

Επεστρεψα απο τις διακοπες μου. Δεν μπορω να πω οτι γεμισα τις μπαταριες μου, γιατι παντα στις διακοπες εισαι εκτος ρουτινας και μετα οταν τελειωσουν θελεις και 2-3 μερες να φερεις τον νου σου.
Ουαου εχω πολλα που θελω να μοιραστω μαζι σας...Εχουμε και λεμε
Τελικα καταφερα και ετοιμασα την βαλιτσα μας...χεστη τη λιστα που εκαμα, ταχα να την ακολουθησω..τα πρωτα 5 λεπτα εβαζα τικ διπλα απο αυτα που εβαλα, μετα με επιασε η υστερια (οπως μια συνηθισμενη γυναικα και ντρεποπαι για τι φερσημο μου) και οτι εβλεπα στο ερμαρι το εριχνα μεσα, με τη σκεψη οτι δεν ειναι αναγκη να τα συγυρισω αφου οι καλοι ανθρωποι στο αεροδρομιο θα μου πεταξουν τη βαλιτσα απο υψος 2 μετρα....
Για να φτασουμε στον προορισμο μας επρεπε να παμε δια Αγγλια....... ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΥΣΤΗΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ? Εκαμαν μου κανονικο ελεγχο, επιασαν μου κωλο και τα βυζια μου, εφκαλαν μας τα παπουτσια, ανακατωσαν μου την χαντ μπακ μου, ανοιξαν μας τον φορητο υπολογιστη!!!! Στη Κυπρο απλα βαζεις τη βαλιτσα στη ζυγαρια, κολλουν καμποσα αυτοκολλητα και πας μεσα στα duty free.
Ενιγουει, οταν εισαι εκτος πατριδας εκτιμας καποια πραγματα σαν την σουβλα, το γιαουρτι, το γαλα και τη φεττα....Αν θελετε να πιστεψετε αλλα τουτα ειχα πεθυμισει και για 14 μερες παραμιλουσα.......και δευτερο καταλαβαινεις ποσο πισω ειναι η πατριδα μας......με ενθουσιασαν επιλογες για εξοδο, φαγητο, βολτες, τροποι που μπορουσαμε να μετακινηθουμε!!!!
Ενω η Κυπρος μας ειναι ενα νησουι που νομιζει οτι εν ουλλα υπο ελεγχο...σκατα....μεσα συγκοινωνιας εν το αυτοκινητο....ουτε που σκεφτονται για το περιβαλλον. Ας καμουν κανενα λεωφορειο της προκοπης....ανακυκλωση.....ολοι εχουν καδους με αυτοκολλητα επανω με τι πρεπει να πετακτει...εντα μια μερα εκρατουσα ενα πλαστικο ποτηρι με καφε και εστεκουμουν μπροστα που τον καλαθο και εν ηξερα που να το πεταξω.....
Πανω κατω αρεσε μου που ειμασταν εκτος, μακρια απο τα καθημερινα προβληματα....αλλα την επομενη φορα εθα παρει κινητο ο hubbie μου, αφου καθε λιγο κτυπουσε και ασε που ειχαμε και διαφορα ωρα αρα μας τηλεφωνουσαν απο το χαραμα!!!! Ενα πρωινο, οπως ημουν του υπνου και ακουγα το κινητο να τριζει στο κομοδινο (ηταν στο αθορυβο) χωρις δευτερη σκεψη το απανταω και λεω Μα εν εκαταλαβαινεις οτι ειμαστε εξωτερικο? Ο ηχος που κτυπαει εν κτυπαει διαφορετικα? Και το εκλεισα!!!! Στο προγευμα εθυμηθηκα οτι απαντησα το κινητο του αντρουλη μου και καλεσε πισω τον τυπο και για καλη μου τυχη ηταν καποιος συνεργατης του, που εν καταλαθος που του τηλεφωνησε εν αλλο που ηθελε!!! Ωχ φτηνα την εγλιτωσα....το βραδυ εκλεισε το κινητο του....
Ειμαι περιφανη οτι μαθαμε σε αλλη μια χωρα να φτιαχνει φραπε και δευτερο παλι εξηγησαμε που ειναι Κυπρος και το προβλημα μας......οταν λεγαμε κυπρο μας ελεγαν ααααα Ττουρκι!!!! μα που ποθεν εμπηκε τους η ιδεα οτι Κυπρος =Ττουρκι.....τη επομενη φορα εν να παρω φυλλαδια μαζι μου....

2 Εβδομαδες ελειψα και συνεβηκαν πραγματα που δεν τα πιστευα και διαβασα παλια τευχη εφημεριδας για να πειστω....
Μα τι κακο εν τουτο που μας βρηκε και καθε μερα πνιγονται ατομα.....
Οι θαλασσες μας εν η πιο ηρεμες, ουτε κακοκαιριες εχουμε, ουτε μεγαλα επικυνδινα κυματα....αρα τι στο διαβολο συμβαινει?
25 χρονη πηρε το κυνηγιτικο οπλο της και σκοτωσε την αδερφη της.....WTF?????????
Διαβασα επισης οτι η κορου ειχε προβλημα και απο παλια απειλουσε οτι θα σκοτωνε την οικογενεια της....και παλι αφησαν την να εξασφαλισει αδεια για κατοχη οπλου....τωρα εννε βλακες και οι οικογενεια της αλλα και ο ταχα μου γιατρος που τη εξετασε πριν δωσει το πιστοποιητικο οτι εν οκ να παρει οπλο?
Δικηγορος ηταν φυλακη για τις αμετριτες κλησεις που εν ειχε πληρωσει....τοτε ο δικηγορικος συλλογος εκαμε αιτηση να την αφησουν ελευθερη γιατι ηταν ο γαμος της αδερφης της....
Καλα ρε παιθκια μα παμε καλα? Δικηγορος ειναι ο ανθρωπος του νομου, αγαπαει τον νομο, αυτη παραβιασε μια φαουσε νομους....και ποιος εν τουτος ο δικαστης που ειπε οκ να αφησουμε τη καημενη ελευθερη αφου εν ο γαμος της αρφης της???
Ετσι καμνουν και στους αλλους κρατουμενους?????
Βεβαια εν νομιζω τουτη να προχωρησει στη ζωη της αφου να κλασεις δαμεσα ολοι το μαθαινουν, αρα εν θεμα ημερων να μαθουμε το ονομα της δικηγορου αλλα και σε ποιο γραφειο εργαζεται!!!!!!!!!!!
Το θΟΚ ψαχνει κτηριο προσωρινα και εχει προκυξει προσφορα....επισημη εφημεριδα 22/08/08!!!!! Μα που εν να εβρει??? Εκτος αν τους δωσουν το παλιο ΧΑΚ.....

3 comments:

Anonymous said...

Για να δείς τι τραβούμε τζαι εμείς οι καημένοι φοιτητές της Αγγλίας.Μια φορά,έφκαλα μπότες-σακάκι-ζώνη-κοσμήματα-σιάρπα τζαι επειδή το μηχάνημα εξακολούθαν να φακκά εκάμαν μου τζαι σωματικό έλεγχο..μετά έφα τζαι 10 λεπτά να ντυθώ!!!

Ανιγουει..εν επέρασες καλά??τα άλλα ούλλα εν πελλάρες!! ;)

zappa said...

o pio sklhropyrinikos elegxos pou exw faei einai sto aerodromio ths Madriths,mia-dyo meres afou eskase h istoria me tous typous pou h8elan na anatinaksoun ta aeroplana sthn Agglia. Eimai sto aerodromio mazi me kati milounia amoiorus agglous, oi opioi eixan perasei dyo meres parathmenoi sto aerodromio (afou eixan kleisei gia dyo meresta aerodromia ths aggliaslogw tou scare), kai perimename na mpoume sta aeroplana mas. Eprepe na perasoume anakrish sta gkise ths etairias (ftiaksate monos sas tis balitses sas? diefygan ths prosoxhs sas?), astynomiko skylo pou myrise emena kai to backpack kai th xeiraposkeyh apo thn korfh ws ta nyxia, meta to mhxanhma (pali kala pou den eixa kai laptop) (to opoio sou zhtane na anoikseis akomh kai se aerodromia ksexasmena apo to 8eo, opws ths Larnakas), swmatikos elegxos, perasma apo ena allo pragma pou kai kala anixneye ekrhktika, papoutsia na pernane apo to x-ray kai alla wraia tetoia.
Bebaia yphrxe kai o elegxos pou mou eixan kanei ston sta8mo tou Parisiou kati Galloi mpatsoi, alla ayto einai mia allh istoria

Anonymous said...

www.arelis.gr
εριεχει ερωτονομικον που απαγορευθηκε λογω των τολμηρων σεξουαλικων του σκηνων ολων των ειδων