Tuesday, August 26, 2008

Εθυμώσαν με πρωι πρωι

Εν τζαι ειμαι ανθρωπος που με θυμωνω ευκολα ουτε αφηνω καποιο κατωτερο, φτήρη, που νομιζει οτι κρατα τον Θεο που τα τσιθκια (σορρυ παιθκια με το συμπαθκιω) αλλα εκαταφερε να με θυμωσει σε σημειο που εκλαιγα απλα επειδη εταραξε με.... (εν να μεν μου ζητησει να του καμω καφε, τωρα τωρα και εν να δεις)
Απλα οι κανονες στο γραφειο ισχυουν για εμενα μόνο και για τους αλλους οι κανονες πανε του κώλου.
Εν μπορω να πω οτι εχω το σκουλουκουι του Δημοσιο Υπαλλήλου(και οχι εν σε ιδιωτη που εργαζομαι) και πιστευω ειμαι ενας υπαλληλος που μένει εξτρα ώρες, οταν και οταν δεν εχει δουλεια.
Sick leave δεν ξέρω τι είναι αυτό (ατε ουλλο, 2 φορες το επιασα, ας εν καλα τα αφεντικα μου, αφου επαθα ουρολοιμωξη, γιατι εν επιανά να κατουρησω, οταν επρεπε) ενω οι αλλοι καθε εβδομαδα εχουμε μια ομαδα ατομων που αρρωστουν....τα Χριστουγεννα και το Πασχα που ολοι παθαινουν πανικο να πιντοσουν 2-3 μερες για να καμουν τις δουλειες παλι εγω δεν το κανω γιατι εκτος το οτι εθα εχει κανενα μεσα απλα επειδη εν θελω....
Αρκεψα τζαι πιστευφκω οτι ειμαι μαννη και οτι θελω τα οσα μου συμβαινει!!!!
Οταν βάζω αδεια, που εν μονο για τις διακοπες μου, παντα μα παντα τζινες που με αντικαταστουν αρρωστουν για 2 μέρες και για να δειτε εντα φτανες που ειναι, φερνουν χαρτι που τον ιδιο γιατρο....βεβαια τα αφεντικα μας εν μπορουν να αμφισβητισουν το χαρτι του γιατρου και αυτο γινεται συστηματικα....
Αμετρητες οι φορες που σκεφτηκα να φυγω να κοιταξω για αλλη δουλεια...αλλα εφτασα και συνηθισα καποια πραγματα, οσο για μισθο πιστευω και καλυτερα....αλλα ειμαι σε μια ηλικια τωρα, (λεμε τωρα), σε καποια φαση εν να θελω να αρχισω οικογενεια, ποιος εργοδοτης εν να προσλαβει καποια που στα σχεδια της εν παιδακια????
Και αν το κανω καμια φορα αυτο (δηλαδη να φυγω), θελω να πω του καθε συναδελφου, αφεντικο αλλα ειδικα του κλητηρα μας, τι πραγματικα πιστευω για εκεινους!!!!!!
Σκεφτουμαι να καμω καμια αιτηση για τον δημοσιο τομεα αλλα εν τουτο που ειπα και του αντρουλλη μου, εν εχω το σκουλουκουι του δημοσιου υπαλληλου που μια δουλεια που θελει μια ωρα να την κανω σε μια εργασιμη εβδομαδα και ουτε καν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να ειναι σπιτι απο τις 2,30μ.μ.!!!! Βεβαια λενε οτι οι ωρες εν καλες οταν εχεις οικογενειες....Τοσες μητερες εργαζονται στο ιδιωτικο τομεα και εν τις ακουω να παραπονιουνται και δευτερο αρκετα μεγαλα γραφεια εχουν υιοθετησει το σχεδιο για τις εργαζομενες μητερες!!!!
Αυτα!!! Τωρα που τα εφκαλα που το συστημα μου, ηρεμισα και ξεχασα και τον λογο που εταρακτηκα!!!!!

Υ.Γ. Αν εχετε καμια δουλεια υποψη σας, πετε μου τζαι εμενα.....

1 comment:

Sike said...

πρέπει να εσικκίρτισες πολλά... βάλλε spell check άλλη φορά, χαχα :P