Friday, July 11, 2008

Eν λαλαρεσιον

Εν αντεχω την ζεστη αλλα ειδικα την υγρασια. (και εννε επειδη τα μαλλια μου ηλεκτρίζονται, τοσο που πιστευεις εμπηξα το χερι μου στη πριζα)
Κολλιτσιαζω, δρώνω, επαθα εξαρτηση απο το κλιματιστικο.
Εγω που για να αναψει καποιος στο γραφειο το κλιματιστικό ή ακομή στο σπιτι επρεπε να ειναι άνω των 25 βαθμων, βρισκομαι τωρα στην ευχαριστη θεση να αναγγειλω οτι ΕΠΑΘΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ και μαλιστα αν δεν ειναι κατω των 22 βαθμων, με πιανουν υστεριες.
Βεβαια στο αυτοκινητο εν μπορω να το εχΩ να μου φακκα μες τα μουτρα και εν ξερω για καποιο λογο οταν εχω τα παραθυρα κλειστα, νιωθω οτι εν ειμαι 1000% προσηλωμενη στο τιμονι. (χειμωνα-καλοκαιρι εχω τα παραθυρα μου ανοιχτα)
Λένε οτι αν βαλουμε γλαστρες στις βεραντες μας εν να ριψουμε τη θερμοκρασια κατω.
Aτε καλο πηγαινετε στα φυτωρια και παρτε γλαστρες, μπας και κανουμε κατι.
Που λετε με τουτη την ζεστη, ειμαστε ολοι σαν τα ζομπι.
Ολοι μας περιμενουμε πως και πως τις διακοπες μας. Θα ξεκουραστουμε, θα βγαλουμε αναμνηστικες φωτογραφιες, θα δωσουμε να αναψει η καρτα μες τα αφορολογητα, θα χειροκροτησουμε στη προσγειωση και μετα θα το χουμισουμε για κανενα μηνα για τον προορισμο που πηγαμε.
Οσο για τον προορισμο θα κυκλοφορουμε κατα γκρουπ και θα δειξουμε τον νουν μας, δηλαδη τι ειναι ΚΥΠΡΟΣ στα αλλα αδερφια μας στην Ευρωπαικη Ενωση.
Ολε!!!!!

No comments: