Wednesday, July 9, 2008

Εσνοπαραν με

Που λετε πριν μερες εγιορταζε ενα πολλα δικο μου ατομο και αποφασισα να της καμω δωρο μια ωρα μαζαζ σε γνωστο ινστιτουτο αισθητικης.
(μαζαζ, ρε παιθκια, οι τιποτα αλλο)

Τη ημερα που εγιορταζε εθυμηθηκα οτι εν της επιασα το βαουτσερ και μες το μεσημερι εφορησα κατι απλο και ανετο* κ επεχτακτηκα με την ζεστη για να τελειωνω.
*μια τελαντοτουδα φανελουδα, 3/4 παντελονουδι και τα φλι-φλοπς μου

Ενιγουει, φτανω στο ινστιτουτο και μπαινω μεσα. Στη υποδοχη 4 γκομενες (ο θεος να τις καμει α!!) να κάθονται στη σειρα, χτενισμενες και ωραια περιποιημενες.
Κοντεφκω του παγκου, ακουμπω πανω και τους λεω γεια σας!!!
Α εντομεταξυ την ωρα που εμπηκα μεσα, επαθαν σοκ, εβλεπαν με που πανω ως κατω.
Τους ξαναλεω γειας σας. Τουτη την φορα ειπαν μου πισω αλλα εν μου εδωσαν σημασια.
Εποσκολιουνταν ταχα μου μες τις κολλες τους. Μετα απο 5 λεπτα, εμπηκε στον κοπο η μια να με ρωτησει το ονομα μου. Τι λεω εν εχω ραντεβου ηρθα να καμω δωρο μιας φιλης μου. Μπορειτε να μου πειτε τι μαζαζ κάνετε, τι προσφορές που έχετε? Πετασετε η ψευτικη ξανθια και μου λεει Ε να σε ενημερωσουμε οτι τα μαζαζ μας, στοιχιζουν 60 ευρω και με κοιτουσε με υφος ταχα ΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΣΑ, ΓΙΑΥΤΟ ΦΥΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
Τι λεω με ενα υφος: Γνωριζω τις τιμες σας, εν γιαυτο που ηρτα δαμε και εξαλλου εν με ενοχλει η τιμη.
θκιαλεω το μαζαζ που θελω αφου της εσπασα λιγο τα νευρα της γκομενας. Εκαμνα της ερωτησεις τυπου, τι σημαινει Μαζαζ χαλαρωσης με αιθερεα ελαια? (εν ετσι που γραφεται εννε?) εν να πονεσει και διαφορα!!!
Μετα φκαλω τη βιζα μου την χρυση* (ας εν καλα ο χασπαντ μου, που εν ο ΜΕΓΑ χορηγος μου) και τη πληρωνω. Ασε που πριν την κτυπησει την καρτα εβλεπε εμενα και μετα την κάρτα....μαννη

Ουλλη τουτην την συμπεριφορα επειδη επια μες το καταμεσημερο κατα τις 14:30 δηλαδη μες το λαλαρο να παρω ενα σκατο βαουτσερ ντυμένη όσο πιο ανετα και απλα γίνεται σε ενα γνωστο ιστιτουτο.

*ατε πετε την κατσια σας, οτι εχουμισα σας την καρτα μου και οτι ειμαι ασηλας λευκωσιατισσα.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΜΟΥ ΕΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΘΗΚΑΝ ΕΤΣΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΩ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΥΦΤΙΣΑ.
ΕΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΒΑΟΥΤΣΕΡ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ.

Αυτα!!!!

6 comments:

Sike said...

έπρεπε να φύεις τζιαι να πάεις που αλλού...

μαννές! σαμπώς τζιαι οι άλλες οι χάι κλαςς, την ώραν που τες τρίφουν με τα λάθκια φορούν Gucci τζιαι Chanel! Πας το κρεβατούι του μασάζ, ούλλοι το ίδιο χάρτενο τάγκα μιας χρήσης φορούσιν ρεεεεε!!!

SKonte said...

einai ayto stin parodo kallipoleos?

Sike said...

χεεεχ χεεεχ χεεεεχ σκόντε :PPP

Anonymous said...

3 ερωτήσεις

α) τί είναι το βάουτσερ?
β) με ποιο τρόπο έκανεσ δωρο στη φίλη σου με το να κάμεις εσύ μασάζ?
γ) εν τα ελυπήθηκες 60 ευρώ?

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

skonte:
Nai distixos en ekei pou piga!!!

sike:
Pou na pigena allou? Pe mou alles epiloges pou eixa gia na men tin ksanapatho.

Anonimos:
Voucher,dorokouponi,ena xartaki pou grafei ena serial number kai otan to parousiasis kapou to vlepoun sto arxio tous oti einai pliromeno.
Em kapou me exases giati den anafera pouthena oti ekana ego to masaz.
Den ta lipithika giati ekline ta 30,etsi tha timate oti sta 30 perase mia ora idonis.

Anonymous said...

well performed :P

γύφτοι αναβράκωτοι αλλά η fendi εν fendi