Friday, June 6, 2008

Σχολια

Αγαπημενοι μου φιλοι,

Έχω τόσα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας, που δεν ξέρω από που να αρχίσω.
Αρχίζω από το πιο προσφάτο. Ο θάνατος τους Κυρίου Μαρκορά.
Οκ παιθκιά επέθανε ο άνθρωπος, έννε ανάγκη να μας πελλάνετε με διάφορες σαχλαμάρες. Σεβασμός προς τον μακαρίτη αλλά και για την οικογένεια του.
Χαλασμένο γάλα και κρέας!!!! Ελεος με τουτην την χώρα. Οι κύριοι που βράζουν τις καρέκλες κάθεμερα η δουλεία τους ποια είναι???? Εννε να ελέγχουν κάποια πράγματα. Δηλαδή σκόπος τους είναι να πεθάνουμε που την πείνα ή να γινουμε αγρότες???????
Πραγματικά κάθε φορά που τυχαίνει να συναντήσω κάποιο βουλευτή ή υπουργό (ξέρετε σε καμιά χοροεσπερίδα) και γυρίζουν τα τραπέζια να κάνουν χειραψίες, όταν έρθουν κοντά μου, τους ρωτάω ποιοι είναι!!! Εν εχει πιο απαίσιο πράγμα να τους κάνετε.
Ρε ανοιξετε τα μαθκια σας και επιαν μας στο μαιτταπι τουτοι. Εγω με τι καλη διαθεση να κανω οικογενεια? Κάμνει το η καρκια μου να φέρω ενα αθωο αγγελουδι σε τουτη τη χώρα???
Που το ρουσφετι αψε και πηρε? Που αμα εν εισαι γραμμενος σε κομμα εν σε βοηθουν? Που ολα κινουνται σε ρυθμο χελωνας? Που καθε λιγο φκαλουν κατι στην φορα οτι εν ακαταλληλο για ανθρωπινη χρηση? Που οι τιμες για τα καθημεριμενα αναγκαια μας εφτασαν στα υψη? Και κανενας εν καμνει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!
Πριν κανενα χρονο επιασα στο Δημαρχειο να τους ζητησω αν μπορουν να μας τοποθετησουν στο τελος του δρομου ενα καθρεπτη γιατι η ορατοτητα στο αλτ δεν ηταν καλη και συνεχως είχαμε μικρο ατυχηματα.
Φυσικα μετα που ειχα μιλησει πρεπει να ηταν ουλλο το προσωπικο στο δημο, τι ακριβως ήθελα, με συνδεσαν επιτελους με τον υπευθυνο. Προς μεγαλη μου εκπληξη, επρεπε να τους εστελνα τοπογραφικο του δρομου. Καλα κυριε για ενα καθρεπτη επρεπε να χασω εγω τη ωρα μου στο Κτηματολογιο. Ενιγουει ειχα καποιον γνωστο μου και με κανονισε. Τους το εστειλα με φαξ και πραγματι την επομενη κιολας μερα, τον ειχαν τοποθετησει.
ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΑΘΟς ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΕΝΑ ΝΑΚΚΟ ΖΑΒΟΣ. Παλι φκενω μες τη μεση του δρομου για να καμω αλτ!!!!
Για καμποσο καιρο τους τηλεφωνουσα για να μας τον μετακινησουν και μου ελεγαν το κλασικο θα στειλουμε συνεργειο. ΠΟΥ ΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ!!!
Μες τον περασμενο Δεκεμβριο τους ειχα τηλεφωνησει και τους ζητησα να μας τον αλλαξουν να μας βαλουν πιο μεγαλο και μαλιστα τους ειπα δρομους που ειχαν τετοιο.
Τι μου ειπαν???? Οτι λόγω του Ευρω εν επαραγγειλαν τιποτα, για τις αποθηκες τους και οτι απο τον ερχομενο μηνα εν να βαλουν παραγγελειες!!!! Απλα τους ευχαριστησα και το εκλεισα. Τι επρεπε να πω? Οτι περιπαιζουν με και οτι εν γελοιο τουτο που μου ειπαν? Οτι εν δυνατο να μεν εχουν τιποτα στις αποθηκες τους γιατι αλλαζει η χωρα μας νομισμα!!!!
Αλλο πραγμα που μου εγινε σημερα. Ξυπναμε το πρωι και βλεπω οτι ολη η γειτονια αλλα ηταν πλημηρισμενη. Εσπασε σωληνας και ενομιζες οτι εβρεξε. Τηλεφωναω στην Υδατοπρομηθεια, πληκτρολογω το 4 για βλαβες και μου το απαντανε απο το 2ο χτυπημα.
Τους λεω Καλημερα σας, μένω στη ταδε διευθυνση και θα ηθελα να σας ενημερωσω για μια διαρροη. Χωρις να πω κατι αλλο ο κυριος στη γραμμη μου λεει ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ, ΕΠΙΑΣΑΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ. Τττακκκκ (με ουλλο του το μισος) Εκλεισε μου το!!!!!
Πηγαινα γραφειο και εβριζα για τον απαισιο τροπο του κυριο.
Παλια ημουν εθελοντης στον Συνδεσμο Βια στην Οικογενεια. Επρεπε να παρω ενα θυμα στο αστυνομικο τμημα. Μπαινουμε μεσα, λεω στον αστυφυλακα ειμαι απο τον ταδε συνδεσμο και εχω τη ταδε που θελει προστασια. Ο grant ηλιθιος αστυφυλακας που ηταν διπλα του, τι της λεει? ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΦΑΕΣ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΔΕ????και εχασκογελουσε ο βλακας!!!!
Εφωναζα του οτι ενταλως συμπεριφερεται ετσι στο θυμα και οτι θα τον καταγγειλω.
Πραγματικα καποιοι κατεχουν καποιες θεσεις χωρις να κατεχουν τα βασικα.
Ξερετε ποσα κρουσματα βιας εχουμε? Χιλιαδες!!! Οι κυπριοι κτυπανε τις γυναικες τους, γιατι ακομη ειμαστε της παλιας κκελλες, οτι οι γυναικες εν κατωτερες.
Εν γινεται να πηγαινει μια γυναικα, για καταγγελια και το αστυνομικο τμημα να μη γνωριζει τιποτα!!! ή οι αστυνομικοι που ανηκουν στη ομαδα για βια, απλα να ειναι απλοι πολιτες που περασαν τις εξετασεις της Ακαδημιας. Εχουμε τοσους ψυχολογους που βλεπουν το πτυχιο τους και πανε σε αλλη δουλεια γιατι εν βρισκουν δουλεια που εσπουδασαν.
Ατε ενευριασα τωρα και εξεχασα τα υπολοιπα πραγματα που ηθελα να πω.
Εννε ειρωνεια ολοι μας να εχουμε ενα μπλοκ και αυτα που μας κανουν να βγαινουμε εξω απτα ρουχα να τα γραφουμε εδω?
Ενε καιρος να βγουμε να τα πουμε μπροστα τους?????

No comments: