Friday, June 13, 2008

3 μερο

Οπως ο υπολοιπος πλυθησμος της Λευκωσιας θα παω και εγω σε μια παραλιακη πολη.
Ναι ναι ναι. Ειμαι ενθουσιασμενη οτι 3 μερες εθα καμνω απολυτως τιποτα αλλα κεινο που με αγχωνει εν η επιστροφη.
Τωρα εντα ωρα εν να πρεπει να φυγω για να μεν πιξω στην κινηση? Ξημερωματα Δευτερας ή να φυγω κατα τις 11 το βραδυ. Γιατι οπως και να εχει καποιο μικρο ατυχημα εν συμβει και εν να πηγαινουμε με ρυθμο χελωνας. Και δευτερο εμεις οι Κυπραιοι ειμαστε πολλα περιεργοι αρα εν να παμε σιγα για να δουμε το την τουμπα αλλα αμπα τζαι ξερουμε τον τζεινο που κτυπησε.
Ενα εν σιουρο, εν να πιξω μες την κινηση.
Το αλλο ειναι οτι ετσι μερες οπου και να πας εν να εβρεις και καποιον γνωστο σου ή συγγενη σου.
Μια συναδελφος μου μανα μου την ελυπηθηκα την πολλα. Εχει γαμο την Κυριακη. Ποιος μαλακας (με το συμπαθκιω α) παντρευεκεται μες το 3μερο. Ενομισε οτι επειδη εν ο γαμος, ο κοσμος εν να πει, εν πειραζει παμε στο γαμο και 3μερο παμε αλλη φορα.
Οι κουμπαρε μου εν να σε χεσουν στο γαμο και το φακελλουδι εν να το παρεις μετα. (αν σου το δωσουν)
Σημειωση προς τα ζευγαρια που προκειται να ανεβουν τα σκαλια της Εκκλησιας.
ΜΕΝ ΚΑΜΕΤΕ ΓΑΜΟ ΜΕΣ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ Ή ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΡΓΙΑΣ Ή ΜΕΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Ετυχε μου τουτο που σας λαλω και πραγματικα ημουν ουλλο μουτρα και ασε το βρισιδι που εππεσε οταν πηγαιναμε στο γαμο.
Εν να πρεπει να ετοιμασω τη βαλιτσουδα μου. Με απλα ρουχα και οχι τακκουνια και πελλαρες. Παω να ξεκουραστω γιατι τουτο το 3μερο υπαρχει να καμουμε ενα break που τη ρουτινα μας και δευτερο προετοιμαζομαστε για τις μεγαλες μας διακοπες.
Εν να πρεπει να πιασω ομοιομορφο χρωμα να το χουμισω στο γραφειο. χεχεχεχεχεχε σε τζεινους που εχουν υποχρεωσεις.
Βεβαια εθα με χαλουσε να εμενα στη πρωτευουσα γιατι θα πηγαινα σε καφετεριες που δεν πηγα ποτε μου. (εν εξαιτιας του κοσμου που παει και εν πατω τζαμε) και να πηγαινα σε καμια δημοσια πισινα. (Αλλα θα ημουν εγω και οι Ρωσσοποντιοι)
Τζαι μεν με κατηγορησετε οτι ειμαι ρατσιστρια γιατι deep down ουλλοι ειμαστε. χεχεχεχεχε
Το αλλο που με αγχωνει (ας εν καλα ο Τσουρουλης) αν εκει που θα μενουμε εν καθαρα. Αν οι πετσετες εν καθαρες και οχι οταν θα λειπουμε να καθαριζουν το πατωμα και το αποχωρητηριο και μετα να μας τις ξανακρεμαζουν ωραια.
Ασχετο αλλα να το μοιραστω μαζι σας, κουβεντα να γινεται.
Μια φορα στο δημοτικο ειχε ερθει επιθεωρητης και επειδη η δασκαλα μας η κυρ. Παναγιωτα παναγια μου εκρατα μας δυο χρονιες συνεχομενες και εμισουσαμε την πολλα.
Εγω ειδικα γιατι μια φορα ειχα ψειρες και οπως εγραφαμε εσταθηκε πουπανω μου και μου λεει. Αμανα μου εισαι φτηρκασμενη η μανα σου εν σε καθαριζει. Και εκλεγα εγω μεχρι να σχολασουμε. Εκτος το οτι οι συμμαθητες μου επεριζαμε φτηρκασμενη. Αλλα ας εν καλα η μαμμη μου εκαμε της το τσαι της, τη επομενη μερα. Αφου επια σπιτι και εκλαιγα οτι εν ειμαι καθαρη μεχρι που εμαθα οτι η ψειρα εν πας το καθαρο μαλλι που παει και γενναει αυγα.
Ενηγουει ηρτε επιθεωρητης που λετε και το μαθημα ηταν συνθετες λεξεις.
Λεει με καμαρι η κυρ. Παναγιωτα Ποιο παιδακι θα μας πει απο ποιες λεξεις ειναι η λεξη πορτοπαραθυρα.
Και να σου εκεινη τη στιγμη ο επιθεωρητης γυριζει προς εμενα και μου λεει Εσυ παιδι μου, πες μας εσυ.
Εγω με ενα υφος αθωο απανταω Πορτος και Παραθυρα κυριε. Η κυρ. Παναγιωτα εκοτσινησε και ουλλη η ταξη εφιρτηκε που το γελιο.
Αλλα εν μου εκανε παρατηρηση η δασκαλα μετα που εφυγε ο επιθεωρητης.
Ουλλοι μιλουν για τη στεγη του Δημοτικου Θεατρου που εππεσε. Εν τζαι λεω τωρα οτι εν ανησυχησα και οτι εβαλε με σε σκεψεις αλλα εγω λεω οτι εν επρεπε να επεφτε προχθες αλλα κατα τη διαρκεια παραστασης. Μονο ετσι ηταν να καταλαβουν τη σοβαροτητα του προβληματος. (Σορρυ αν ακουουμαι κατζαρα αλλα ετσι πρεπει να συμβει για να μαθουμε. Αλλα εν να μου πειτε και με το τραγικο δυστηχημα με τον Ηλιος εθρηνησαμε 121 αθωα ατομα, οικογενειες εμειναν ορφανα και τι εγινε? ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Σε αλλες χωρες μολις γινει κατι ετσι αμεσως ολοι οι εμπλακομενοι ?? βρισκονται σε διαθεσιμοτητα.
Εμεις ναμπου εκαμαμε ΤΙΠΟΤΑ. Εννα αρχισουν οι ερευνες και διαφορα και μετα που χρονια εν να μας πουν ποιος εφταιγε.
Θωρω τωρα ειδησεις και λαλουν οτι ο κοσμος εν ακαθεκτος για το τριημερο, με βαση τις αυξησεις στα καυσημα και στα αναγκαια μας.
Μα αγαπητοι μας, εν το πηρετε ακομη πρεφα. Εμεις ετζαι εν να καμουμε παραπονα και να φκουμε στους δρομους οπους καμνουν τα αλλα τα αδελφια μας στη υπολοιπη Ευρωπη.
Εμεις οσα μας λενε στοιχιζει, πληρωνουμε και λεμε με ενα μεγαλο χαμογελο Ευχαριστω.
Αυτα.

Ατε παω να ετοιμασω καμια βαλιτσα!!!!!!

2 comments:

entelech1a said...

Aτε καλα να περασεις τζαι να γινεις κατρας..Αν ερτεις κατα Παφο να παεις στο παναυρι..

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

Επερασα απιθανααααααα!!!!!