Saturday, November 1, 2008

Pregnancy SUCKS!!!!!!!!!!

Προσπαθώ εδώ και καιρό να καταλάβω πως η εγκυμοσύνη είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί σε μια γυναίκα.
Τα διαφορα βιβλια που πήρα (όχι ελληνικά γιατί παντά τα ελληνικα στη πορεια χάνουν το νόημα) απο το ΑΜΑΖΟΝ κάνουν πλυση εγκεφάλου στη mummy to be, οτι εν πολλα φυσιολογικο οι διαφορες αλλαγές που τις συμβαίνουν καθως και σου δίνουν και πολλες συμβούλες πως να αντέξεις και τους 9 μήνες.
Παράδειγμα
Απο τη αρχή που θα μείνεις έγκυος μέχρι και τη 12-13 εβδομάδα (αν είσαι τυχερή, γιατί άλλες γυναίκες τραβάνε το μαρτύριο αυτό μέχρι το τέλος) έχεις morning sickness το οποιο να μη σας ξεγελασει η πρώτη λέξη, γιατι αυτό το παθαίνεις κατα τη διαρκεια ΟΛΗΣ της ημεράς και το βραδυ επισης. Απλα το πρωι ειναι πιο εντονο. Που το βιβλιο σου λεει διπλα απο το κρεβατι σου να εχεις φρυγανιες ή να σου φτιαχνει προγευμα ο καλος σου...Εμενα ο καλος μου εν καταλαβαινει Θεο αμα κοιμαται.
Η οσφρηση σου γίνεται πολύ εντονο και μπορεις να μυρίσεις σε αποσταση 1000 μέτρων, ποιος έκλασε, ποιος αναψε τσιγάρο ή πούρο, ποιου βρομάνε οι μασχάλες του, ποιου ή ποιας μυρίζει έντονα το αρωμα τους καθως και να διακρίνεις και τη μάρκα.
Ειναι απίστευτο!!! Σκεφτομαι να εργοδοτηθω στη αστυνομια μεχρι να γεννησω, να δουλεύω στο αεροδρομιο.
Τον πρωτο καιρο ειναι καλο να μην κάνετε εξόδους, εγω η καημενη δεν ακουσα και ελεγα οτι δεν αλλάξε τιποτα, οτι εκανα και πριν θα το κανω και τωρα.
Αποτελεσμα να παμε με τον καλο μου σε εστιατοριο και λογο εντονης οσφρησης, ειχα μυριστεί τα παντα και οταν ηρθε το πιατο μου που το περιμενα με λαχταρα εφαγα δυο μπουκιες και ετρεξα στο αποχωρητηριο. Γι αυτο σας συμβουλευω το πρωτο τριμηνο, να μένετε σπιτι σας.
Τα νυχια και μαλλια μεγαλώνουν σε γοργους ρυθμους. Α και λογο επειδη οι ορμονες σας ειναι σαν το μπαλακι του μπινγκ μπονγκ, βγαζετε τριχες στο σωμα σας, που υπο κανονικες συνθηκες μονο στους εφιαλτες σας, τις βλεπετε.
Εχετε συχνουριες και οχι δεν μπορειτε να κρατηθειτε. Οταν σας ερθει να ουρήσετε τρεχετε να προλάβετε... δεν πιστευα ποτε μου, οτι να πηγαινα να ουρηση θα ηταν μια απο τις μεγαλυτερες ανακουφισεις της ζωης!!!!
Η μεση δακτυλιδι που για χρονια εισαστε περιφανες, εξαφανιζεται με την ημερα και γινεται ενα τετραγωνο πραγμα. Η λεκάνη ανοιγει και εκεινη με τη δικαιολογια οτι το σωμα σου προετοιμαζεται για το μεγαλωμα του παιδιου σου. (αρχίζεις να μοιαζεις με γύρο) Που πάλι το βιβλιο σου λεει οτι ειναι κατι φυσιολογικο και μαλιστα σου προτεινει διαφορες διαιτες αλλα και ασκησεις για να κρατηθεις σε φορμα. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΕΣ, που αν κανεις μια βολτα σε κλινικη δεν συγκρινεται μια αληθινη εγκυος με το μοντελο τους.
Το στηθος γίνεται τεραστιο, φουσκώνει, αναγκάζεσαι να αγορασεις σουτιεν για εγκυμοσύνη δυο μεγέθη πιο πανω απο το φυσιολογικό. Α και αν κρυωσεις, γίνεται πέτρα και τσουζει, σε σημειο που θελεις να κλαις. Που το βιβλιο σου συστηνει να παρεις ενα σουτιεν για την ημερα και να εχεις αλλο για το βραδυ που κοιμασαι. Α και να μην ξεχνας να αλειφεσαι με διαφορες κρεμες για να κρατησεις τη ελαστικοτητα του δερματος σου.
Το βιβλιο σου λεει οτι επειδη ο οργνασμος σου λειτουργει πιο πολυ απο οτι πριν, πρεπει να ξεκουραζεσαι οσο γινεται. Δηλαδη το μεσημερι να χεζεις τον εργοδοτη σου και να τους λες οτι θα πας να κοιμηθεις για κανενα διωρο απλα επειδη το χρειαζεσαι.
Ναι η εγκυμοσυνη προκαλει υπνηλια. Στις αρχες απο τις 830 εγυρνα πας τον καναπε και ταξιδευα στη χωρα των ονειρων. Τωρα ατε να σπασει πετρα μεχρι τις 10-1030 είμαι ξύπνια.
Και μην νομιζετε οτι οταν σας παρει ο υπνος κοιμαστε αγγελικα... ΡΟΧΑΛΙΖΕΤΕ ΠΑΛΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΥΛΛΗ ΤΟΝ ΧΤΙΣΤΗ...σιηζετε, κοφκετε ξυλα...δεν πιστευα στα οσα μου ελεγε ο καλος μου, αφου εκανα τα κρεατακια μου οταν ημουν μικρη και δεν ροχαλιζω. Αποδειξη οταν μια μερα, εβλεπε τηλεοραση και με ακουγε ενω ημουν στο υπνοδωματιο. ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΣΕ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !!!!!
Με το παραμικρό δρώνεις και παλι λόγο όρμονες αν δεν μυριζαν οι μασχάλες σου, θα μυριζουν σαν τον Κούλλη τον χτίστη.
Φετος μάλλον ειναι η πρωτη χρονια που δεν θα αναψουμε θερμανση, αφου οπως παω κυκλοφοραω συνεχως με τα κοντα. Στο γραφειο με κοροιδευουν γιατι ολοι ντυνονται ζεστα και εγω αν ηταν τροπος ηταν να πηγαινα με το μαγιο μου.
Για καποιο περιεργο λόγο, εχω παθιαστεί με τις ντομάτες αλλά και μετα ξυδάτα.
(καπάρι, αγγουράκια τουρσι, κουνουπιδι και καροτα).
Η μοδα για τις εγκυμονουσες είναι 10-20 πίσω. Ποιος αποφασισε οτι μια εγκυος θελει να φοραει παρδαλα χρωματα, πουκαμισα με φιλλουρες??????????
Εκανα μια ερευνα αγορας, γιατι βλεπετε το τζην μου δεν μου κανει και ειπα να παρω ενα της εγκυμοσυνης. Εκτος το οτι ηταν ολα μου τεραστια και απαισια, κοστίζουν και μια περιουσια.
Δεν καταλαβα γιατι τοσο ακριβα? Κατι που θα το φορεσεις απλα για 6-7 μηνες.
Ας εν καλα που φετος παλι ειναι τα κολαν και τα ριχτα......θα ειμαι μια σεξυ (εδω γελαμε) εγκυμονουσα αλλα και μοδατη.
Στο γραφειο η συμπεριφορα ειναι παρα πολυ καλή. Οτι τρώνε οι συναδελφοι μου, ερχονται και με κερνανε, μπας και το πεθυμισω και αν αγγιξω πανω μου, τοτε θα το βγαλει το μωρο πανω του σημαδι. Τι μαλακιες ειναι αυτες που μου λενε? Πολλα ακουσα λιγα δινω προσοχη, οπως το αποκορυφωμα που μου ειπαν να μην πινω αποτομα νερο γιατι το μωρο μπορει να εχει το στομα του ανοικτο και να το πνιξω....

Αυτα......


Α και δεν ξερω αν παλι οι ορμονες φταίνε αλλα εκτος το οτι εχω αναγουλες, τα παντα μυρίζουμε, συμπεριφέρομαι οπως ενα σκυλάκι σπαρκωμένο...........!!!!@#$%^&&

Ειναι απιστευτο το οτι γυναικες το εκαναν αυτο μέχρι και 4 φορές. Και δεν μπορω να καταλαβω γιατι μας μισαει τοσο πολυ ο Θεος, εδωσε σε μας να βλεπουμε καθε 28-35 μερες περιοδο...(εκει να δεις πονο που εχουμε) και μετα μας εδωσε να εγκυμονούμε...οπου στο φιναλε μπορεις να τζιλιοπονας για ολοκληρη μέρα.....
Η μανουλα μου, μου ειπε οτι παρα τις δυσκολιες που τραβαμε σαν γυναικες δεν εχει μεγαλυτερο δωρο απο το να γεννησεις το παιδι σου και εκεινο το πρωτο συναισθημα που σου το κρατεις για πρωτη φορα ειναι κατι που δεν περιγραφεται αλλα και που δεν ξεχνιεται.

7 comments:

Anonymous said...

Δηλαδή αν εκατάλαβα καλά εshεις πολλά μεγάλον πρόβλημαν με.........
τον Κούλλην τον χτίστην!!!!

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

panaisompatsos

Βρε Παναη, νομιζω εχασες το νοημα!!!!

Αχάπαρη said...

viastikes akoma ta vasana sou en pisw :) ston 8o me 9o mina en mporeis na koimitheis dioti i koilia sou en toso megali pou en mporeis na giriseis oute deksia oute aristera, ase pou niwtheis ena terastio varos sanna kouvalas petres. to vizi sou ginete akoma pio megalo ap oti en tora (yes it can happen) tziai xreiazese epeigontos kathetira i na meineis mesto toilet ospou na genniseis! kserw to kserw to diw sou kouragio :) alla prepei na ta ksereis touta giati egw pou en ta iksera i was caught by surprise

Πρασινη νεραιδα said...

η κορινθίου πάντως είναι η πιο σεξυ εγκυμονούσα που έχω δει έβερ...

DESPINA said...

ΠΕΣ ΤΑ ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΘΑΙΝΩ.

ΕΥΗ said...

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 5,5 ΜΗΝΩΝ ΤΩΡΑ,ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΒΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΝΑΙ ΜΥΡΙΖΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΛΑΓΩΝΙΚΟ,Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΤΡΩΓΕ ΠΑΝΤΑ ΕΞΩ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ,ΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ.
ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ,ΕΛΕΟΣ!!!ΑΡΩΜΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ,ΑΧ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΙΣΙΝΟΣ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ,Η ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΕΜΠΕΤΖΙΗ ΟΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΜΠΥΡΟΥΕΣ,ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΑΣΕ!!!ΠΗΡΑ ΚΙΟΛΑΣ 7 ΚΙΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΕΙΧΑ ΕΜΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΑΝΑΓΟΥΛΕΣ!ΓΙΝΕΣΑΙ ΣΑΝ ΜΠΑΛΙΤΣΑ,Η ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΤΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!!ΑΧ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΞΑΠΛΩΣΩ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΩ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ!!!
ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΙΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΣΕΣ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝ,ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΞΑΖΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ,ΡΨΤΗΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΚΥΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ,ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ!!!!

Nefeli said...

Εχεις τοοοοοσο δίκιο ρε φίλη...