Tuesday, November 25, 2008

Διάφορα

Αγαπημενοι,

Ξερω ξερω εχαθηκα αλλα φταιω που κοιμαμαι απο τις 10?? Αυτο το παιδι μου τραβαει ολη την ενεργεια μου.
Δεν θα μπω σε λεπτομεριες παλι για τις αλλαγες του σωματος μου και διαφορα...εν θελω να φοιτσασω εσας τις κορουδες που ακομη σπουδαζετε και εχετε τοσα χρονια μπροστα σας.

Ενα εν να σας πω....οταν εισαι εγκυος εν σαν και εισαι σε αλλο πλανητη....ολοι να σε εξυπηρετησουν, στα εστιατορια θα σε βαλουν στο καλυτερο τραπεζι, το φαγητο ειναι καλυτερο απο αλλες φορες και ερχονται και στα πριζουν αν εν καλο το φαγητο, σου ανοιγουν πορτες, σε κοιταζουν και χαμογελανε........ουαουυυυυ γουσταρω να ειμαι εγκυος!!!!!
Ο σουβλητζιης μας, εμαθε οτι ειμαι εγκυος γιατι πριν καιρο που επαραγγειλαμε σουβλακια εζητησα ενα λουκανικο μες την μιξ και ερωτησε τον αντρουλη μου αν ημουν εγκυος...τωρα οποτε παραγγειλουμε το λουκανικο εν στανταρτ.

Αλλα θεματα που θελω να σχολιασω
Εν σας ειπα χιλιες φορες εκεινους τους μαλακες που κανουν τη παρανομια εκει στα Σφινακια, (που εν η RAI) εν μονοδρομος απεκει και εν μπορεις να ερτεις να μπεις κυριος στα φωτα....ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ....εχει τοσο καιρο που περιμενω να πεταχτουν μπροστα μου και ειμαι καλη για τζινους.

Ο τεως προεδρος στο Νοσοκομειο....ουλλοι οι βουλευτες, υπουργοι και προεδροι και σια αντι να προτιμανε το ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, προτιμανε τις ιδιωτικες κλινικες. Εν σαν και μας λενε με τροπο προτιματε τις κλινικες...Βεβαια εν ξερω ενταλως και αποφασισε ο Τασσος να παει στο Νοσοκομειο.
Και γιατι οι ειδησεις αποκαλουν τους προεδρους με το μικρο τους...
Ο Χριστοφιας στη Μοσχα.... ο Χριστοφιας το ταδε....ετσι τους αποκαλουν και στον υπολοιπο κοσμο????
Η Λευκωσια ενα λαβυρινθος......καθε μερα οι οδηγοι ξεκινανε για τις δουλειες τους και σκοπος ειναι οποιος φτασει εγκαιρα παιρνει βαθμους....Αφου οπου πας εν ανοικτοι οι δρομοι...Διερωταμε τωρα τις γιορτες τι θα συμβει? Αφου αποκλειεται να εχουν τελειωσει τα εργα... Αυτο που προτινω εγω αφου η Μακαριου εν μια ασιελια (οπως λεμε στο χωριο) ας την κλεισουν εκεινα τα σαββατοκυριακα που θα ειναι ανοικτα τα καταστηματα και υπολογιζουν οτι ολος ο πλυθησμος της Λευκωσιας (και περιχωρα) θα κατεβουν για τα ψωνια τους....
Ετσι εθα γινεται εκεινος ο πανικος στο σταυροδρομι που ειναι ο αστυνομικος σταθμος Λυκαβητου....
Καποιος εξυπνος ειπε ταχα θα εχει κομιστρα για να μπαινεις στη Λευκωσια.....μια πιθαμη χωρα ειμαστε και εν να πληρωνω κομιστρα για να παω κατω Μακαριου!!!!

Εν ξερω αν επιασετε τη επιστολη απο το Δημαρχει Λευκωσια, επρισαν μας τα οτι εν το πρωτο δημοψηφισμα, αλλα πραγματικα εκεινοι που εκατσαν και εγραψαν το ερωτηματολιο πρεπει να ειναι μεθυσμενοι....
Κατα τα αλλα εν εμεις οι πολιτες που θα αποφασισουμε για τη εξελεξη του παλιου ΓΖΠ......αφου αμα δεις τις ερωτησεις γυρνουν προς χωρο εκδηλωσεων, Μall of Nicosia και πολυοροφο παρκινγκ.....

Τι ειναι αυτο το κακο με το κυκλοφοριακο....οκ εν κομμενοι οι μισοι δρομοι αλλα η αστυνομια εν καμνει καλα τη δουλεια της....εν γινεται να σταθμευουν οπου και να ναι οι οδηγοι....αφου εν τουτα τα παρανομα αυτοκινητα που συμβαλλουν στο κυκλοφοριακο....

Καθε 2 μερες χανουμε ενα νεαρο απο ναρκωτικα....λυπηθηκα τον πατερα του νεαρου Μαριου που καταθεσε οτι εστειλε τον γιο του για αποτοξινωση και επειδη ταχα η εξεταση ηταν θετικη τον εδιωξαν....Μα γινεται στα κεντρα αποτοξινωσης να βρησκουν ναρκωτικα??? Κυρια Κυβερνηση καμετε κατι!!!!
T
To be or not to be????Να απαγορευτει το καπνισμα στους δημοσιους χωρους ή οχι ιδου η απορια!!!!
Εν να απαγορευτει το καπνισμα αλλα ενας εστιατορας, καφετζης, κλαπατζης εν να διαμορφωνει τον χωρο του καταλληλα για τους καπνιστες και μη ή μπορει και απλα να μεν αφησει καπνιστες στο χωρο του.
Εν ξερω αν ειμαι σωστη αλλα εν πιστευφκω τουτο θα ισχυει στη Κυπρο. Εν να μουρμουρουν εν να καμουν διαδηλωσεις και τα σχετικα και στο τελος εν να βαρεθει η Κυβερνηση να τα βαλει μαζι τους...εκτος αν η μανα Ευρωπαικη Ενωση μας βαλει κανει πεναλτι και στρωσουμε.
Τα αμπελοπουλια και απαγορεψαν μας τα και παλε πιανουν με τα.
Εγω ημουν καπνιστης και λογω εγκυμοσυνης εσταματησα το, τωρα που η οσφρηση μου εν σαν του σιηλλου, ενοχλα με η μυρωδια....αλλα εν εχω προβλημα τωρα αν ο αλλος καπνισει διπλα μου...(οι τωρα που ειμαι εγκυος γιατι εν κριμα το σπλαχνο μου)

Ποτε εν να μειωσουν την πεζινα??? Προχτες εγεμισα το αυτοκινητο με 30 και εχαρηκα πολλα.
Κατι ειπαν για το γαλα και για το ψωμι!!! Εν αληθκεια η απλα αππονου μας για να συνεχιζουμε να τα καταναλωνουμε....

Εννε παραξενο οτι οταν επαθαν τροφικη δηλητιριαση τα μωρα στη Λεμεσο, ειπαν μας οτι εν το χαλλουμι που εφταιξε....Και μετα εκαμαν ερευνα και στις αλλες πολεις και παλι ηβρε χαλλουμι χαλασμενο...Ε ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΧΑΛΛΟΥΜΙΟΥ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ....η εν να πρεπει να ρωτησω τον συμπεθερο του κουμπαρου του κουμπαρου μου που εχει ξαδερφο στη Λεμεσο?????

Εν να καταργησουν τα τελη κυκλοφοριας ή οχι?
Εν ξερω ρε κοπελια αν σωστα που πανε να κανουν. Αφου που τον καιρο που αρκεψε το ΜΟΤ καπου εν βλεπεις σαραβαλλα και ακαταλληλα να κυκλοφορουν.
Αμα ηταν ο καιρος για τα τελη και εν ειχες ΜΟΤ, εν επιανες το χαρτι σου...Επρεπε να πληρωσεις 25 λιρουδες να καμεις σερβις του αυτοκινητου σου και μετα να πληρωσεις τα τελη σου.
Και τι εν τουτο ιμισιη μου εν να βαλουν τελη για 1600 cc και ανω???Καμε το ρε, μεχρι το 13 να αναγκαζεις τον κοσμο να αγοραζει μικρου κυβισμου αυτοκινητα, ας σκεφτουμε και λιγο το περιβαλλον. Ετσι εθα βλεπεις το καθε καραγκιοζη να μου κρατει το Lexus, BMW, AUDI, SAAB, MERCEDES και να το παιζει ΘΕΟΣ.
Αμα εν να αγοραζουμε μικρα αυτοκινητακια εν να υπαρχουν χωροι σταθμευσης και διαφορα...
Παεις σε χωρο παρκινγκ και βλεπεις τον παρεα με αυτοκινητο τυπου που αναφερα πιο πανω να πιανει τρεις χωρους αμπα τζαι κοντεψει του κανενας!!!

Μιλα μου!!! Εννε λιγο νωρις που δειχνουν ετσι σκηνες??? Χθες εκαμνα ζαμπινκ και ηταν τη σκηνη που την ειδαν αλα CSI και εδειχνε ενα τυπα χαμε με μια τρυπα στο μετωπο.
Και σας ερωτω εν πρεπει το Σιγμα να παρει προστιμο για τουτο που εδειξε? Ηταν περιπου στις 8, ωρα που καποιο μωρο πρεπει να το ειδε!!!!
Και εν υπαρχει νομος οτι διαφημισεις με παιχνιαδια αργα το βραδυ για να μη τα βλεπουν τα παιδια και να τα ζητανε?
Ερωτουσαν παιδια τι θελουν να τους φερει ο Αγιος Βασιλης και τα πιο πολλα εν PSP που εζητησαν....Καλα τουτα τα μωρα πιστευκουν στον Βασιλη ή στους γονεις τους????
Εχαθηκε η αθωοτητα τους που επιανες τους κατι και εκαμναν σαν και τους χαρισες τον ουρανο με τα αστερια.... Καμνουν μια λιστα ολοκληρο βιβλιο.....τστστσ εν ξερω αυριο που θα γινω γονιος αν θα συμπεριφερομαι και εγω ετσι...Δηλαδη σαν το ρομποτ να εκτελω διαταγες του παιδιου μου.

ουυυυυυυυυυυυυ μα επελλανα σας για τα καλα σημερα βρε .....
ατε φιλουθκια πολλααααααααααα

1 comment:

Anonymous said...

erotisi: xristofias en mikro onoma? :/