Thursday, February 14, 2008

Σχόλια για αυτή την εορτή

Μεν μου πείτε ότι γιορτάζετε τούτην την γελοία γιορτή.
Έτο εκάτσαν οι καταστημάταρχες, ζαχαροπλαστεία, ανθοπωλεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία σύσκεψη μια μέρα και αποφασίσαν το εξής
Επερέσαν τα Χριστούγεννα και του κόσμου εφάαν του πολλές λίρες, ε μέχρι το Πάσχα εν πολύς καιρός και αποφασίσαν ενδιάμεσα των δυο εορτών να φκάλουν λίρες και τον Φεβρουάριο.
Γυναίκες ξυπνάτε....μεν είσαστε μαννές και να συμπεριφέρεστε σαν τις υπόλοιπες γυναίκες.
Εν εκατάλαβα γιατί εκείνη την ημέρα πρέπει να σας πάρει ο σύντροφος σας κάπου και να πληρώσει τα μαλλιοτζέφαλα του?
Μεν ακολουθάτε το κοπάδι!!! Πάρτε πρωτοβουλίες, μεν μου πάτε να ξοδέψετε σέξι εσώρουχα...
Μαγειρέψετε του καλού σας, κάντε του κάτι που γουστάρει και αφήστε τη φαντασία σας για τα υπόλοιπα.
Τστστσ γυναίκες!!!! Ειμαι σίγουρΗ ότι θα διερωτάστε τωρά το φύλο μου. Τι να πω? Είμαι 1000% γυναίκα. Μια νούσιμη γυναίκα.
Για παράδειγμα του καλού μου, εν να του μαγειρέψω το αγαπημένο του φαγητό, εν να πάρω ένα γλυκό (να το μοιραστούμε βέβαια) και θα ανοίξω ένα ωραίο λευκό κρασι.
Τα υπόλοιπα έρκουνται που μόνα τους...ότι θέλει ο καλός μου απόψε....θέλει @#$ θα το έχει, θέλει να δούμε μια ταινία πολεμική με αίματα, με εκρήξεις θα δούμε.
Άλλωστε αν θέλεις να την γιορτάζεις την γιορτή τούτη, πιστεύω εν και τα δυο φύλα που πρεπει να συμβάλουν και όχι ο άντρας μόνο.
Γιατί κυρά δεν θα γιόρταζες την ημέρα των τάχα αγαπημένων αν δεν ήταν ο άντρας στη ζωή σου!!!!
Μα σοβαρομιλάτε πιστεύτε ότι ένας άντρας μπορεί να πάρει μια ανθοδέσμη ή να γράψει μια κάρτα??? ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!
Μια φορά ο σύντροφος μου, στην ονομαστική εορτή μου, μου έφερε λουλούδια και μου έγραψε 3 λογάκια!!!! Αλλά η καρτούλα που διάλεξε απεικόνιζε δυο βέρες και έγραφε ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ....
χεχεχε....εν τζαι μπορουν να τα κάμουν ούλλα σωστά...
Και επειδή ζούμε σε μια κοινωνία που το show έχουμε το μες το αίμα μας, κάνουμε ότι είναι δυνατό "διαφορετικό" για να τα λέμε την επόμενη ημέρα.

Όπως είπε και ο Λαζόπουλος, η γιορτή αυτή είναι για τους κερατωμένους. Όσο πολύ κέρατο έφαγες τόσο μεγάλο δώρο θα πάρεις!!!

2 comments:

Sike said...

για εν γελοία γιορτή, για να μαειρέψεις το αγαπημένο του φαΐ τζιαι να του κάτσεις όπως θέλει

εν του μαϊρέφκεις άλλες ημέρες;

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

Einai gelia h giorti eno na ksodthkiastis kai diafora.
Kai sas eksigo oti ego en na tou mairepso to fagito pou tou aresi etha mpo se polles fasaries opos kanoun alles. (p.x. en na pane stin kommotria, aisthitiko, nixou)