Monday, December 22, 2008

Aloha!!

Γεια σας αγαπημενοι μου αθκιασεροι!!!

Μα σε τι χωρα ζουμε? Ο Αλκαπονε δραπετευει και ειμαι σιγουρη οτι εν ποτζι στα Κατεχομενα.
Παρετηθηκε ο κυρ. Χρυσοστομιδης γιατι πιστευει οτι σαν Υπουργος δεν καταφερε το σκοπο του. Μπραβο μεγαλε!!!! Μακαρι και ο κυρ. Θρασου να ειχε το θρασος σου να εδινε τη παραιτηση του οταν εγινε το μεγαλο ατυχημα με τον Ηλιος.
Το Σιγμα δεν καταλαβα καλα τι ρολο παιζει αλλα ταχα μου ο Αλκαπονε πηρε τηλεφωνο τον δημοσιογραφο τους και τα ειπανε μεταξυ τους.
Χθες εδειξε βιντεο ντοκουμεντο ΣΟΚ οτι πηγαν στα γραφεια της Νομικης Υπηρεσιας και κοιταξαν ελευθερα διαφορα εγγραφα χωρις να τους σταματήσει κανεις!!!!!
Στη Ελλαδα ο κοσμος τρελλαθηκε για τον αδικο χαμο του νεαρου. Οκ παιδια ειπαμε να φωναξετε να διαδηλωσετε αυτο που θελετε να πειτε αλλα το να καψετε ολη την πολη δεν κερδίζετε τιποτα.
Αρεσε μου που εξησηκωθηκαν και οι δικοι μας αναρχικοι, (που σημειωση εμενα εφανηκαν μου ολοι οι ναρκομανεις ηταν) 4ο ατομα αποτελουνταν η ομαδα.
Περπατησαν μες την πολη οπου εκαταληξαν στη Ελληνικη Πρεσβεια. Ετσακωθηκαν με τους αστυνομικους ΕΠΕΤΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ και μετα εφκαλαν τα νευρα τους στο διπλανο πρατηριο βενζίνης.

Παρακληση μου
Σταματατε να δινετε χρηματα σε αυτους που ζητιανεύουν στους δρομους, οτι ταχα μου εχει καρκινο το παιδι τους και δεν εργαζονται. Ειπα σε προηγουμενο ποστ οτι δεν ειναι παρανομοι.
Ουτε να δινετε χρηματα σε αυτους που ερχονται και στα πριζουν σε καθως πινεις με παρεα τον καφε σου ή εισαι σε εστιατοριο αλλα ουτε και σε αυτους που στεκονται στο δρομο.
Το Ευημεριας ξερει τα ατομα που εχουν προβλημα και τους παρεχει βοηθεια οσο μπορει.

Ελπιζω να μην σας παρει η μανια των Χριστουγεννων και να ξοδεψετε ολα τα χρηματα σας σε μια μερα. Σκεφτειτε οτι σε λιγοτερο απο ενα μηνα ειναι μήνας ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ.!!!!!!!!

Με τη εγκυμοσυνη μου πτου πτου πτου παμε τα καλα. Τα δυσκολα ευτηχως τα περασαμε τωρα απλα μερα με τη μερα μεγαλωνω.
Και προσεξα οτι αγνωστοι αλλα και γνωστοι με το που με βλεπουν κανουν το εξης
Μα να μου την!!!! Και μου χαιδευουν τη κοιλια μου, μετα με ρωτανε το φυλο και μετα ποτε με το καλο.

Εν ξερω ποτε θα τα ξαναπουμε αλλα σας ευχομαι ολοψυχα καλα χριστουγεννα με λιγες θερμιδες!!!!

3 comments:

Leni said...

Extes irtan 2(!) sto idio cafe kai elalousan tzai kala ta kalanta, enevriasa polla. En eprepe na tous diwxnoun oi managers sta cafe?

Awww ate me to kalo kai na se doume kai megalyteri :))

Sike said...

1. thanks to Shacolas, οι εκπτώσεις αρκέψαν προ πολλού...

2. εν νευριάζεις να σου πασπατεύκει ο καθένας την τζοιλιά σου;

3. η ώρα η καλή! (ξέρω ότι έννεν τούτο που λέμε για τις γέννες αλλά το "καλήν ελευθερία" εν μου αρέσκει - τάχα τωρά είσαι σκλαβωμένη;) :)

καλή χρονιά

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

@ΛΕΝΙ
Τα διαφορα εστιατορια και καφέ εν θελουν να βγαλουν κακο ονομα.
Να τους λετε οτι εν παρανομα τουτο που κανουν και αν θελουν βοηθεια να πανε στο Ευημεριας.
Αλλα η ειρωνεια ειναι οτι παεις καπου και βλεπεις μια παρεα να τον διωχνουν τον τυπο που ζητιανευει και με το που βλεπουν λαχειοπωλη, φωναζουν του ολοι!!!

@ΣΑΕΙΚ
Τουτος ο Σιακολας εκαψε μας ουλλους. Αλλα μπορω να ομολογησω οτι πηρα αρκετα πραγματα που τα εβαλε σε καλη τιμη.
Πασπατευκουν εν τιποτα.
Επιαν να παρω χαντς φρει και ο τυπος εκαμε μου ερωτησεις τυπου
Πως νιωθεις? Πιστευεις αλλαξε η ζωη σου? Μα εν σου φαινεται οτι εισαι τοσο μηνων? Ηταν προγρατισμενη η εγκυμοσυνη? Εν αντεξα και τον ρωτησα αν εχει παιδια και μου λεει οχι αλλα πιστευω οτι ζεις μια τρομερη εμπειρια.
Κοιτα καλη ελευθερια ουτε εμενα δεν μου αρεσει.
Αλλα τωρα που η κοιλιτσα μου βρισκει παντου και συνανταω καποια προβλημα ΝΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΑΚΡΙΑ